Історія моделі[ред. | ред. код]
У 1967 році був випущений новий універсал — версія 426-го кузова з двигуном Москвич-412 отримала позначення Москвич-427. Як і на ранніх Москвичах-426, п'ята дверка спочатку була двостулковою і лише з 1972 року стала цілісною. Задні ліхтарі протягом всього випуску залишилися колишньої форми.
У 1969 році всі чотиреста дванадцятого сімейство пройшло модернізацію, за підсумками якої всі моделі отримали додатковий індекс ІЕ. Не став винятком і Москвич-427 — модернізована версія стала називатися Москвич-427ІЕ.
Починаючи з грудня 1969 року до назв цих модифікацій також був доданий індекс ІЕ.
Окремо слід відзначити, що автомобілі Москвич-427 як технічки відмінно виступили в ралі, «Лондон — Мехіко» (1970). Автомобілі були підготовлені аналогічно «бойових» Москвичам-412ІЕ, але крім цього несли на собі великий вантаж ремонтного обладнання та запчастин.
Було випущено 32849 екземплярів, після чого йому на зміну в 1976 році прийшла нова модель — Москвич-2137.[1]
Москвич-427 | |
---|---|
Москвич-427 | |
Виробник | МЗМА / АЗЛК |
Роки виробництва | 1967—1976 |
Попередник(и) | Москвич-426 |
Наступник(и) | Москвич-2137 |
Стиль кузова | 5-дверний універсал |
Компонування | FR |
Двигун(и) | I4, 1480 см3, 75 к.с. при 5800 об/хв |
Коробка передач | механічна, 4-ступінчата |
Колісна база | 2400 мм |
Довжина | 4250 мм |
Ширина | 1550 мм |
Висота | 1480 мм |
Вага | 1045 кг |
Найвища швидкість | 142 км/год |
Місткість бака | 46 л |
Споріднені | ІЖ-21251-Комбі, Москвич-408, Москвич-412, Москвич-2140, Москвич-426, Москвич-2137 |
Подібні | ВАЗ-2102 |
Немає коментарів:
Дописати коментар