19 трав. 2021 р.

ГАЗ-М1 №34

ГАЗ-М1 (також «Емка») — друге покоління легкових автомобілів ГАЗ. У березні 1936 року вона змінила перший газівський легковик ГАЗ-А.


Як і в випадку з ГАЗ-А, прототипом для випуску в СРСР був обраний американський автомобіль Ford Model B 40A Fordor Sedan моделі 1934 року, з чотирьохциліндровим двигуном. Документація по автомобілю була передана ГАЗу американською стороною за умовами договору; підготувати нову модель до виробництва і створити частину виробничої оснастки радянській стороні самостійно.
Конструкторський відділ ГАЗу очолюваний А. А. Липгартом вніс деякі зміни у фордівський прототип — враховуючи накопичений досвід експлуатації ГАЗ-А в умовах СРСР. Чотирициліндровий двигун був модернізований і форсований з 40 до 50 к.с. Була посилена рама автомобіля,замість двох поперечних, встановили чотири поздовжні ресори. . Фордовські колеса на спицях були замінені штампованимі дисковими і діаметр їх був збільшений. Машина стала набагато міцніше. Зазнав зміни і зовнішній вигляд автомобіля — в порівнянні з фордівським прототипом, був більш витягнутим.

Використовувався державними установами СРСР. За свою службу в НКВС отримав прізвисько "Чорний воронок".


Источник: https://uk.wikipedia.org

Немає коментарів:

Дописати коментар