22 черв. 2021 р.

ВАЗ-2107 "Жигули" №31

На початку 1970-х в КБ АвтоВАЗ почалася робота зі створення другого покоління задньопривідних

легкових автомобілів, покликаних замінити серійні моделі ВАЗ-2101, ВАЗ-2102, 2103. Так само як і у випадку з попередніми моделями планувалося створення автомобіля з кузовом седан в стандартній комплектації (модель 2105), автомобіля з вантажно-пасажирським кузовом типу «універсал» (2104) і автомобіля з кузовом седан класу «люкс» (2107). Сьома модель практично повністю повторювала п'яту, проте відрізнялася поліпшеним зовнішнім виглядом, (дещо іншою конфігурацією задніх ліхтарів і хромованою фальшрешіткою), більш комфортабельним салоном, новими зручними кріслами авіаційного типу і більш потужним двигуном. Перші ходові прототипи ВАЗ-2107 були побудовані в 1978 році. Серійне виробництво моделі 2107 стартувало з березня 1982 року. Фактично ВАЗ-2107 відсунув по комфорту і значущості модель ВАЗ-2103, яка незабаром, (в 1984 році), була знята з виробництва, а ось більш люксовий варіант «трійки» модель ВАЗ-2106 продовжувала виготовлятися, як більш дешевий і альтернативний варіант, тим більше що ще більш люксової «сімки» так і не було, оскільки з кінця 1984 року стартувало виробництво більш сучасного передньопривідного сімейства «Супутник», первістком якого став ВАЗ-2108.

ВАЗ-2107 - модифікована люкс-версія автомобіля ВАЗ-2105, яка, в свою чергу, веде своє походження від Fiat 124, малолітражного сімейного седана зразка 1966 року (переможця конкурсу Європейський автомобіль року 1967 року). На експорт ВАЗ-2107 йшов під назвами Lada Nova, Lada Riva, Lada Signet, Lada 1500.

Дизайнер багатьох автомобілів класичного сімейства - Володимир Степанов.

З 2002 до 2012 року ВАЗ-21070 (модифікація ВАЗ-2107) проводився в Україні (ЛуАЗ, ЗАЗ і КрАСЗ). У травні 2008 року збірка LADA 2107 налагоджена на Аргунському заводі «Пищемаш» в Чеченській республіці. З березня 2011 року випуск LADA 2107 освоєний Іжевським автозаводом.

У квітні 2012 року концерн АвтоВАЗ під керуванням Ігоря Комарова прийняв рішення остаточно припинити виробництво класичної седана LADA 2107 на заводі «ІжАвто». Дане рішення прийнято через сильне падіння попиту на дану модель, а також з-за прискорення робіт в Іжевську з підготовки виробництва до випуску Lada Granta. Останній седан LADA 2107 зійшов з конвеєра заводу «ІжАвто» 17 квітня 2012 року. В Єгипті LADA 2107 збиралася до початку 2014 року. У 2014 році ВАЗ-2107 був знятий з виробництва остаточно.

Виробництво універсалу 2104, уніфікованого з седаном по силовій установці, екстер'єру та інтер'єру передньої частини кузова, продовжилося до 17 вересня 2012 року.



Немає коментарів:

Дописати коментар