В 1961 році на додаток до базового седана був розроблений і варіант з кузовом «кабріолет»
(в інших джерелах — «фаетон»), який отримав позначення ГАЗ-13Б. В нього був складний тент з електрогідравлічним приводом, рамки вікон дверей були відсутніми — замість них на самих бокових склах були легкі металеві окантовки, які ховались разом з ними. В складеному вигляді тент вкладався в ніші по бокам від заднього сидіння, тому на ньому поміщались тільки дві людини, а загальне число посадочних місць знизилось до шести.Крім того, з того ж року у виробничій програмі значився і варіант з кузовом «лімузин», який мав перегородку в салоні — ГАЗ-13А.
Випущено таких автомобілів було небагато — а в наш час відомо лише близько 10 збережених кабріолетів і всього один лімузин.
Випуск автомобіля до того часу досяг 150 штук в рік, і внаслідок залишився приблизно на цьому ж рівні.
В 1962 році базова модифікація ГАЗ-13 отримала незначне технічне і зовнішнє оновлення, а саме з'явився карбюратор К-114 (замість К-113), новий приймач з додатковим регулятором гучності в лівому підлокітнику заднього дивану, нові колеса з іншими ковпаками. Салони автомобілів тепер стали обшивати сукном парадних офіцерських шинелей сірого кольору.
На початку 1970-х років «Чайка» отримала бокове дзеркало заднього вигляду на лівих дверях.
В кінці 1970-х років, паралельно з випуском «Чайки» ГАЗ-14 і за її зразком, на ГАЗ-13 був модернізований салон. Замість латунної сітки на панелі приладів з'явилась плівка з текстурою «під дерево», дивани й оббивку панелі дверей стали обтягувати велюром гірчичного чи зеленого кольору. З'явився новий радіоприймач — транзисторний, з короткохвильовим діапазоном. Саме такий автомобіль — один з останніх випущених екземплярів — знаходиться на огляді в музеї ВАТ «ГАЗ»
ГАЗ-13 "Чайка" | |
---|---|
ГАЗ-13 "Чайка" | |
Виробник | ГАЗ |
Роки виробництва | 1959-1981 |
Місце виробництва | СРСР, Нижній Новгород |
Попередник(и) | ГАЗ-12 |
Наступник(и) | ГАЗ-14 |
Клас | Клас F |
Стиль кузова | седан (7 місць) лімузин (7 місць) фаетон (6 місць) |
Колісна база | 3250 мм |
Довжина | 5600 мм |
Ширина | 2000 мм |
Висота | 1620 мм |
Кліренс | 180 мм |
Передня колія | 1540 мм |
Задня колія | 1530 мм |
Вага | 2100 кг |
Найвища швидкість | 160 км/год |
Місткість бака | 80 л |
Споріднені | ЗІЛ-111 |
Дизайнер | Лев Єремєєв |
Немає коментарів:
Дописати коментар