що випускався на Московському заводі малолітражних автомобілів (МЗМА) в 1956—1958 рр. Попередник — Москвич-401, наступник — Москвич-407. Всього було випущено 87 658 Москвичів-402 з модифікаціями.
Москвич-402 змінив перше покоління Москвичів-400/401 в 1956 році. Автомобіль отримав сучасний просторіший і комфортабельний кузов з окремим багажником класичних контурів. Головним недоліком 402-ї моделі став слабкий, морально застарілий нижньоклапанний двигун, конструкція якого була розроблена ще в середині 1930-х.
Верхньоклапанний двигун не було введено в серійне виробництво через економічні причини і в серію пішов двигун М-407, в основі якого лежав той самий силовий агрегат Москвича-401, але з верхньоклапанною головкою й іншими вдосконаленнями. Модернізований автомобіль із таким двигуном отримав позначку Москвич-407. Серійне виробництво Москвича-402 було згорнуте в травні 1958 року.
Немає коментарів:
Дописати коментар